maandag 25 juni 2012

update:Maliënkolder en kolf

hallo,

het is weer een tijdje geweest sinds mijn vorige post, dus er is nu veel veranderd:
Mijn maliënkolder is nu een t-shirt. Ik kan hem nu dus in het openbaar dragen zonder
eruit te zien als idioot.
 Het shirt zelf, ik ben van de paspop overgestapt op een bezemsteel, dat ziet er beter uit voor de mouwen
en de 'doorzichtigheid'.
 Een detail bij de overgang van shirt(links) naar mouw(rechts) de richting van de maliën is anders, en heeft dus een speciale overgang nodig.








 


Nog een detail, van de hals dit keer:
de laatste rij ringetjes is geen rij van buigringen, maar van veerringen(net als een sleutelhanger).










Als laatste het begin van de kolf (een soort bivakmuts tot op je schouders). Ik ben door mijn ringetjes heen, en wacht op een nieuwe lading. In de tussentijd heb ik van de paar ringetjes die ik overhoud dit gemaakt. Ja, het ligt op een ei, want dat is net een mini-hoofd.







Bij de nieuwe ringetjes zit ook een zakje bronzen ringetjes, om te kunnen experimenteren met kleurtjes.
als ze binnen zijn en ik heb een mooi patroontje gemaakt, zal ik het weer hierop zetten.

Tot die tijd, allemaal een fijne vakantie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten