zondag 2 september 2012

handschoen van staal

Het is al weer even geleden dat ik iets op de blog heb gezet. Alles leek stil te liggen ondanks dat het vakantie was. Toch zijn inmiddels alle delen van mijn handschoen gepolijst en zit de pink vast met klinknagels. Hij beweegt niet zo soepen als ik gehoopt had maar ik kan een vuist maken en dingen vastpakken dus ik ben dik tevreden. Er zitten nu wel wat gaatjes in het leer van de handschoen waar de klinknagels de leest raakten (door het leer heen).

We gaan het niet redden om voor 16 september alle kostuums af te hebben, maar we zullen gaan met wat we WEL hebben. Daarover meer na komende woensdag, dan hebben we onze 'generale repetitie'. We komen dan allemaal bij elkaar met onze kostuums en leggen alles vast.

Hieronder wat plaatjes:







Geen opmerkingen:

Een reactie posten