zondag 2 september 2012

Kostuum

Goh, mijn eerste blog.
Ik weet het, het is slecht. Mijn proces heb ik helemaal niet vastgelegd... sorry daarvoor.
Maar dan nu toch. De foto's hieronder zijn gemaakt door mijn moeder, de 'professionele' leerling-fotograaf. Nou, je kunt veel zeggen, maar aan creativiteit ontbreekt het haar niet. 'Even' foto's maken en voor je het weet ligt er een heel decor voor je klaar. Terug naar het kostuum, want daar draait het natuurlijk om. Mijn kostuum bestaat uit een mantel, shirt, corset, armbeschermers, riem met toebehoren, zakje, mesjes en een broek. Mantel en broek zijn gemaakt door Zonnebloem. Het leuke aan mijn shirt, vindt ik, is dat het 'geïmporteerd' is uit Luxembourgh. Helemaal van de markt in Vianden, prachtige markt trouwens. Mijn mesjes heb ik daar ook gekocht. Je merkt waarschijnlijk wel dat ik niet de creatiefste en handigste ben. Het enige dat ik zelf gemaakt heb, zijn de armbeschermers. Maar ja, je kunt niet alles hebben...



Woensdag volgen er, zoals eerder gezegd door Xzin, mooie groepsfoto's. Dat wordt zeker leuk!

Juali

Geen opmerkingen:

Een reactie posten